En sådan där lista som man har jätteroligt själv åt att fylla i men som är dödstråkig för läsaren?

1. Hur gammal är du?

22 nyss fyllda

2. Hur gammal känner du dig?

Mmm typ 18. Särskilt som jag blir leggad på trisslotter??

3. Vad har du gjort i dag?

Vaknat, gått till praktiken, praktiserat, handlat, åkt hem och träffat Amanda & Nathalie.

4. Vilken film såg du senast?

Vi såg Zeero Dark Thirty på bio. Mäktig.

5. Vem ringde du senast?

Mor min.

6. Är du besatt av någonting?

Kaffe och värme.

7. Är du rädd för blod?

Nej inte rädd men fan vad äckligt det är.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

Sitter på min säng som är bäddad. En lampa och värmefläkt som enda sällskap

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?

Ingvar Carlsson, Olof Palme och Göran persson.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?

Nix (såpass allmänbildad)

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?

Svart, helt ärligt. Fyfan vad tråkigt.

12. När vaknade du i dag?

7:14. Trött som ett as och ångestfylld över att behöva gå upp.

13. Vilken är din favorithögtid?

Typ julen? För att det är den enda höjdpunkten i en enda lång iskall era av snö och mörker.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Wherever med 20+grader utomhus.

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?

Haha aa Täby? Är ju knappt så man kommer därifrån ens om man ska försöka med SL. Ryser.

16. Hur vill du tillbringa din pension?

På ett fint trygghetsboende med andra pensionärer. Vi kommer äta mat, sticka, snacka skit och aktivera oss.

17. Vad lyssnar du på just nu?

Värmefläktens lilla surr.

18. Har du någon gång brutit ett ben?

NEJ! Pepparpeppar.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

Kaffe, ägg, tomater, bacon, mjölk.

20. Vem är din favoritkändis?

Ärligt talat ingen aning? Bryr mig faktiskt inte.

21. Vad är du på för humör just nu?

Trött. Hamsterhjulshumöret.

22. Vilka världsdelar har du varit i?

Europa, Asien, Centralamerika,

23. Snarkar du?

Näää men har andra läten för mig haha.

24. Vilka yrken har du provat på?

Haft min livs karriär på Donken, lite sälj, sedan Lidl. & nu webbkommunikatör

25. Hur går du helst klädd?

Shorts och t-shirts men nu är det ju vinter .Gömmer mig gärna i x-largetröja och löpartights för att det inte finns något skönare att ha på sig.

26. Vilket stjärntecken är du född i?

Vattuman

27. Vilket är ditt favoritgodis?

Choklad & lakrits *standardbruden*.

28. Vad sa du senast?

hejdåååååååååååå!

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Svenska, Engelska, spanska.

30. Vad har du på dig just nu?

Svarta jeans som jag såg nu helt förskräckt är helt nersölade av oidentifierbar skit? Randig tröja.

31. Vilken är din favoritaffär?

Hmmmz, HM? Primark. Lagerhouse.

32. Vad har du för storlek i kläder?

Small.

33. Vad har du i dina fickor?

I mina fickor som jag HAR något i finns tuggummi, hörlurar och en kupong med gratis kaffe från donken (<3)

34. Vad köpte du senast?

Mat.

35. Hur många gånger har du flyttat?

hmmm 5 gånger (skilsmässobarnet)

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?

Förutom en båt att ta mig därifrån? Telefon, pojkvän, Jennifer.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Numera kvällsmänniska. Que pasa?

38. Senaste filmen du såg på bio?


Zero Dark Thirty. Fan vad lång den var, men så värd.

39. Har du blivit sydd någon gång?

NEJ. Vill aldrig bli det heller. Så jävla läskigt. Vill aldrig bryta något, sy något eller operera något.

40. Har du någon gång badat naken utomhus?

oh ja.

41. Vad åt du till frukost?

Frukostmöte på praktiken! En macka med skinka och ruccola och KAFFE från spejsad kapselmaskin med skummad mjölk. Det ni.

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

Då var jag 12. Skulle snart gå ut sexan och var livrädd inför detta typ. Byta skola. Gick på friidrott.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?

Har ju inte ens körkort. Tack för ytterligare en anleding att inte skaffa. Skulle bara få böter, klant som man e.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?

HM. Amanda som överraskade med semla och present?! Inte väntat mig varken eller. Så fint.

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?

På skrivbordet bredvid mig som får fungera som nattduksbord.

46. Vad var det sista du åt?

En semla. Fanimig vilken matkoma den orsakade.

47. Vem är världens vackraste kvinna?

Megan Fox?

48. Är du blyg?

Om jag har anledning att vara det ja

49. Vilken var den sista konserten du var på?

Måste varit Kent. Fan vad länge sen det var ändå.

50. Vad heter du i andra namn?

Ida Ulrika.

51. Har du varit med om en bilolycka?

NÄ.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

Ja absolut.

53. Vilken är den roligaste träningsformen?

Löpninglöpninglöpning *nörd*

54. Har du några husdjur?

Nej! Inte ens silverfiskar och spindlar (ryser bara av att skriva de). Tacka vet jag fjärde våningen.

55. Vad är du rädd för?

Saker jag inte förstår

56. Var växte dina föräldrar upp?

Pappa i Björklinge, mamma i Farsta

57. Har du någon gång ringt polisen?

Nä. Med min utsikt över happening-Stockholm hoppas jag en dag få vara hjälte och ringa polisen. Samma sak som att hoppas på brott? sneaky

58. Har du svenskt ursprung?

Ja.

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?

oh ja. såsfia på tapeten

60. Vilka är dina största svagheter?

Snälla människor.