I'm right over here, why can't you see me?

Igår var det att åka till östersund för att se en av musikvärldens underverk på storsjöyran.
Runt sex var vi där och runt sju hittade vi en lapp om att N*E*R*D* tvingats ställa in.
En av, enligt mig, planetens hetaste människor Pharrell Williams hade halsproblem och var tvungen att ställa in spelningen.
Stämningen blev dyster, det regnade och Pharrell drack te under en mysig pläd någon helt annan stans i världen.
Well, vi gjorde det bästa av situationen; åt god mat och gick på johnossi! Vi hade även "turen" att se Adam Tensta som de ringde in och fick vara lite ersättare för Pharrell. Hur mycket Tensta fyllde av det tomrum som Nerd lämnat efter sig, kan ju dock diskuteras.

Men en dag kommer vi skratta åt dessa galenskaper. Åka sju timmar upp i ingenstans, få beskedet rakt i ansiktet för att sedan sova och åka sju timmar hem igen.
Morr.
Men som sagt, en dag, så kommer vi skratta åt det... !

N*E*R*D*

/jenne


want to live like common people like you

Ibland tycker jag (mer än vanligt) om mitt jobb <3. Alla som jobbar där är härligare än massage (kanske fint tillskott i höst förresten, HMMM?).
Längtar tills imorgon.

(ps inte bara för att jag ska jobba ds)
(ps igen dumma otajming att pharrell ställde in jennifer :( sad face for youu)

 

// Sofia




funny how a few words turn into sex

JAHDÅ, im back on swedish mark! Halleluljah! eller nåt i den stilen. men vart tog solen vägen kan man ju fråga sig. När vi landade med planet på arlanda så var himlen full med vita dunbollar och man kom på att "just ja, det var det där som kallades moln" ...
Brun är jag! Dock har inget av detta fångats på bild. Nej, nu ljuger jag. Det har det, men inga bilder blev som jag ville och då brukar jag undvika att lägga upp sådant. Faktiskt. What happends in the camera STAYS ON the camera fåre bli this time.

Det har varit arvika
där grupp 3 startades, där vi träffade världens trögaste människa, vi åt på det långsammaste donken jag någonsin skådat, där vi spelade in världens roligaste 28 sekunders film, jennifer fick sin första riktiga presenatation av jägERN och arvika är platsen där man blir färskingförklarad gång på gång.
Vi får inte glömma han kent, som folk vill kasta ägg på, eller familjen som spelade så apollo hoppade och maskinen som nästan rev ner hela tältet. Mums... 

Så var jag hemma en dag eller två, sen var det Rhodos mit das familja. Det var sol och bad och för min del lite solsting på slutet. Varför är det alltid jag som råkar ut för sånt där?

Wellwell. Imorgon är det storsjöyran för de tre syskon holmqvist, det blir en väldans massa bra, PHARRELL ska vi se dåra. Och säg fan inte "vem då?". Just don't.

rhodos

o lite pharrell williams

 

o lite eric gadd!

 

 

usch va bra han är!
/jenne


keep my eyes wide open all the time

Kul att man kan sova drygt i tio timmar, inte göra nåt på hela dagen på fem dagar och ändå vara så jävla seg att man knappt pallar lyfta en gaffel. Ambitionen var att vara en Snäll Dotter och Hjälpa Mamma med Flytten. Men. Jag tittade mest på. Kan man inte ens lyfta en gaffel, ja ni fattar hur det blir.

 

Typ så här taggad


with you with you with you

Driver någon med mig? Har precis upptäckt att han den där Bieberfjanten är samma Justin som gör With you-låten på youtube. Han som är så söt att man får diabetes. Mitt hjärta dör. eller slits åt två olika håll.

 

Så såg det ut när det begav sig. Sedan gick det utför. Dvs baby baby låten föddes och terroriserade MTV. FYY FAN.
Slutsats: låt Chris Brown göra Biebers musik i framtiden.


Dricker du kaffe?

Fick en kaffe på jobbet idag av en gäst. EN GÄST. Som skulle ha två kaffe själv och bjöd mig på en (trots protester) för att hon "inte behövde så mycket växel" eller nåt ditåt. Jag förlorade köpslaget och fick en kaffe som satt fint på sista rasten. Goodiee

btw lycka stavas SEMESTERERSÄTTNING. Alla var happyface på jobbet idag.

// Sofia

touch me or don't, just let me know where you've been

Chocktillstånd - nästan femsiffrig lön trillar in imorgon. Juni månad och hallå, jag var i Thailand. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Naiz however.

Medan jag gör mitt bästa på McDonalds i 32 grader glassar en viss Jennifer Holmqvist på Rhodos i 32 grader (?). Vem av passthison vinner värmekampen? 1-0 till mig när jag står på pompan, lovar.
Två. dagar. till. helg. längtar. (Fast jobbet är grymt, särskilt löningsdag)

 

// Sofia


im on baby

Ibland är jag begåvad utöver det vanliga. Flera alarm kunde inte hindra mig från att snusa vidare. Näpp. Tydligen var det bättre för mig att sova än att komma i tid till jobbet. 9.02 ringde dom, 9.41 stämplade jag in. Det är bra jobbat ska jag upplysa. Hade hunnit käka frukost så det så (OBS viktigt).

ARVIKAAA

 

 

 

 

 

// Sofia


shuhuuuu

ARVIKA.

Sjukt värt! Vi tackar (bland mycket annat) han Kent som langade en bra spelning, Kalaspeter, en flaska Jäger och grupp 3 såklart, riverside and we no speak americano för en oförglömlig vecka och ont i magen-skratt. VÄNTA!

Imorn ska vi kötta bilder :)

// Sofia

Land of smiles

 











 



 

 


Sent out the SOS call

Ibland är jag en sån jävla fjant att jag inte pallar med mig själv dygnets alla timmar. Bränt barn skyr elden är det ju, jag skyr elden fast jag aldrig blev bränd. Kanske har jag bara glömt det.
Tio skruvar lösa, eller vad sa vi?

Jag måste bli lite tuffare.

 

// S




home is where you hang yourself

Efter tre flygresor, två bortdomnade nätter på stenhårda flygplatsstolar (man känner att man lever), trötthet, negativ fascination av Dohas extrema brist på sysselsättningar och 42 timmars resa är jag och nathalie hemma.

Doha framkallade depression deluxe. Ja, kanske inte direkt i klass med existensiell ångets men fan inte långt borta. Inspärrad på en minimal flygplats i första klassens lallarland men vi lyckades stå ut i drygt fjorton timmar, STARKT jobbat. Hann göra av med 100 QR-pengar på mat/choklad/vatten/randomsaker.

More to come :)

 

// Sofia

but that's alright because I like the way it hurts

Gud så julia och jag planerar, vi är lite av galningar skulle jag vilja säga.

Idag har det varit sol för hela slanten för er som stått inne på donken eller liknande. Jag har blivit brun och röd. Förhoppningsvis är jag bara brun imorrn typ. Tänk att jag kan få så mycket färg på en dag, vill inte tänka på hur schnygg man hade vart om man hade vart ledig de soliga veckor man stått inne och målat brädor, hmpf!

Men men, pengar och mer drinkar och skit till magaluf. Det är så jag tänker iaf!

Och beyonce va på pol. TUR för henne att hon inte gick upp på scen o hjälpte till med crazy in love eller upgrade you eller nåt sånt. Då hade jag legat sömnlös inatt. morr.




/jenne


o jag skatta mig lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev

Idag åkte den snygga människan hem för att jobba imorrn. MORR! Men det var myyyys.
Var tidigare idag och bada vid flaten med julia och några pojkar. Kallt var det i vattnet, men schönt. Så nu är första doppet utomhus avklarat! CHECK.

Så, idag fick julia sin piercing av mig, vi beställde i veckan och jag fick hem dom i onsdags men vi har inte setts sen dess. De var väldigt fina, beställde på kroppskonst.se typ. Något att rekomendera!
Det var till naveln för er som inte förstod det.

Sofia, kom hem nu tack, pallar inte venta längre pårej! So much to tell! Ska vi spika onsdag? 




                                             /jenne

 


time goes slowly for those who wait..

Snart kommer en snygg människa hit och ska hålla mig sällskap över helgen! Wihoooo ;]

ÖHM, en vecka kvar på jobbet. SEN blire partii, arvika, rhodos och östersund. Sen jobb igen och innan passthison vet ordet av så sitter vi på de där norska planet påväg till MALLIS! Längtar? ÖH JA!

Sen måste jag också säga att jag har faktiskt ångest. Ångest över att jag inte befinner mig i borlänge och ser jay z o lily allen komma upp på scen o äga skiten ur alla andra festivaler. Ja, arvika, jag är besviken för att ni inte kunde fixa dit större namn än Robyn och In Flames. Hmpf. They're good, men vadfasiken? Hade det stått the knife hade jag ju typ gått me fjärilar i magen, MEN det gör det ju tyvärr inte. Så min mage känns rätt tom. Buäh!

Wellwell, pga av folket så kommer arvika äga ändå, och sen i slutet av juli ska ja ju trots allt se Pharrell. Så jag ska väl inte sitta här o fåna mig! Hm :)

 



I'm all yours gadd, kom hit och ta!

/jenne


RSS 2.0