o jag skatta mig lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev

Idag åkte den snygga människan hem för att jobba imorrn. MORR! Men det var myyyys.
Var tidigare idag och bada vid flaten med julia och några pojkar. Kallt var det i vattnet, men schönt. Så nu är första doppet utomhus avklarat! CHECK.

Så, idag fick julia sin piercing av mig, vi beställde i veckan och jag fick hem dom i onsdags men vi har inte setts sen dess. De var väldigt fina, beställde på kroppskonst.se typ. Något att rekomendera!
Det var till naveln för er som inte förstod det.

Sofia, kom hem nu tack, pallar inte venta längre pårej! So much to tell! Ska vi spika onsdag? 




                                             /jenne

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

spikar onsdaag gor vi <3 miss uu so much!

2010-07-05 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0