CALL ME BY YOUR NAME I DO NOT CARE IF YOU LYING

Det finns vissa saker som jag ba älskar. Som ger en immedate skjuts i eufori och tillfredsställelse och lugn inombords och som att jag vill ta hela världen i mina armar, förutom bering breivik och cykeltjuvar och dumma tjommar på gymmet som bicepscurlar i squatracket när alla squatracks är upptagna. 
 
1. Att samla massa människor jag tycker om i ett och samma sammanhang. Samla flocken! Trygghet! Låta personer från olika klickar mötas och i bästa fall bilda sin egen relation. Ha alla jag bryr mig om på ett och samma ställe samtidigt. Kan vi bilda en by?
 
2. Överträffa mina egna prestationer. Persa på milen. Ha en idé om att marka 150 och klara av det för första gången. Low key skryt. 
 
3. Bli tillsammans med nån. Don't know bout you guys men här har vi en mycket mycket långsam person som kräver lite bearbetning relationsmässigt men när man bestämmer sig för att köra då kör man. Det ömsesidga beslutet efter några månader när man vet att man vill vara med en person. Once in a blue moon också att hitta nån som det stämmer med, som man gillar, som gillar en själv, som man arbetar fram något ihop med. Wow. 
 
 
Liksom dom stora klickarna som inte händer SÅ ofta i livet. 
 
Annars då? Haft en födelsedagshelg. 13 pers samlade i min lägenhet i fredags. Emmy fick två nya fans, jag fick två flaskor vin, ännu fler personer blev berikade om historien med äta någons pasta på Brillo och sen stå till svars för detta dagen efter mitt i kollektivtrafiken. Johannes fick höra talas om A36 för första gången, här lever vi uppenbarligen på två olika planeter hälsar undertecknad vars mest spelade låt 2021 var samma gamla vanliga. Hur många har fått födelsedagssånger levererade till sig på svenska, engelska, spanska, polska, norska och tyska på samma dag? Perks of en otroligt internationell diversion av sällskap. Fint. Varför kan jag inte fler språk.
 
 
Och så middag igår, det var kalvtartar, laxtartar, burrata, vaktel, jordärtskocka, pizza och havskräfta. Och drinkar i Hornstull, negroni. Mmmm livets liv. Klipp till morgondagens matlåda. Vad kul. 
 
 

RSS 2.0