everyone knows i'm in over my head.

Vad sämst man har blivit på att blogga då! Skärpning.
Jobbet går bättre och bättre. Franska hopplösa skitungar har ersatts av bittra hemmamän som mitt hatobjekt.

(Sandra är på jobbet vid den här tiden, vad ringer du om? Jaha, gratis fotoupplevelse?  Nej, men det vill hon inte ha, adjö!) VEM FAN ÄR DU ATT VETA DET. DET VILL HON VISST. Bara för att jag inte ringde dig med värsta inbjudan.

Idag kapades en elkabel av någon rikspajas så hela Hornstulls ström dog. Vi kollade ut på korsningen istället och hoppades på en fet megakrock i rusningstiden och garvade åt alla pensionärer som gick rätt ut i gatan och käkade läkerol utan att se sig för. (Soft livsstil eller bara självmordsbenägna?)

Men tyvärr hände inget = tråkigt. Annars hade vi kunnat mms:a till aftonbladet och tjäna på olyckan, nu förlorade vi bara en timmes arbetstid. Böööööh.

Ikväll ska jag se på the middle och sen somna till Scrubs i min ensamhet. Kan aldrig vara vaken en hel film heller när jag och Andreas kollar, han måste tycka jag är världens mest hopplösa tjej som bara somnar på honom varje gång.

Men det är ju så bekväääämt.


// Sofia





btw,

eftersom såsfia inte kan langa donkencitat-of-the-day så drar jag mitt strå till stacken;

30+ dam vars kaffesug tog upp hela hjärnkapaciteten?

-två cappucino!
-vi har tyvärr inte cappucino nu, mjölken är kall så vi har bara kaffe
-jaha.. två latte dåra!

ja men självklart, latte fungerar ju alltid när mjölken är kall.

dum turist vars engelskakunskaper han lämnat hemma

-two big mac menys with coke, please!
-yes, nothing els?
-.. I'm sorry, I don't speak swedish!

Ehhhhhhhhhhhhhhhhh, va?

/jenne

We R who we R


Tack så mycket för alla fina presenter o gratulationer igår! Jag är så glad och tacksam så det finns inte! :) Smile på den!

Nu har jag däremot tråkigt, har städat upp här inför helgen och släkt, o nu väntar jag på att bussen ska komma och man får åka till jobbet och jobba rumpan av sig till elva. Stängning fick jag idag för första gången, får väl se hur det går.. Pojkvännen är världens gulligaste och kommer och möter mig ikväll, lite små scary och åka från centralen själv klockan elva, tycker jag iaf! uscha.

lite iphone bilder,

mollypolly på promis med julia o pajen, typ förra lördagen?

 

buspajen med pinne

 

tonade kusinens hår i fredags, före o efterbild!

 

o följde sedan med henne till stallet!


/jenne

22 mars 2010

Världens bästa Jennifer fyller 20 år idag! Ingen får missa okej? Passthison kan numera langa 40-årsfest! Den ni.
Glöm inte att säga  grattis!

 

 

Jag hoppas ni också anser att de här små liven har vuxit till sig en del sen vänskapsbanden började stärkas?

// Sofia


I don't mean to be rude, but tonight I'm fu.. eh lovin' you


Har inte varit så mycket bloggande på sistone, den andra halvan av passthison har varit lite duktigare på den biten. Men det har hänt väldigt lite. Eller mycket, men största delen är jobbojobbojobb o hur kul är detta o höra på?

Näh, precis.

Jag har fått iPhone iaf, fett med massa glad och nöjd är jag! Nu ska jag bara sälja min fina iPod.

Jennifer o Julia planerar fekke till sommaren, kanske på båt, kanske på land. We'll see..

Sen var det det där med att hitta jobb. Jag vill ha en lägenhet, typ nu! Blir så avis på Såsfian som bah sitter hemma o får en lägenhet. Eller hon jobbar ju, men i stunden hon fick lägenhet satt hon hemma, okej?
Jag vill oxå ha sånt flyt, suck.

o skal till fina iPhonen, mwah

/jenne

somethings i do for money somethings i do for free

Fyfan vad kuuul! Köttat jobbsökningar som fan senaste veckan. Håller liksom inte att jobba med provision när man ska flytta.
till.
egen.
lya.
Japp. Så är det. Har nog bombat iväg 40 ansökningar eller nåt den senaste veckan, vilket ändå lönade sig eftersom jag börjar nytt jobb på måndag WOHOO.

Tänk om han hade vetat det, den sura manliga pms-bitchen till kund jag hade idag. "Skaffa dig ett riktigt jobb va? Ringa hem till mig såhär, har jag bett om det va? Är folk ens hemma på dagarna, nej dom JOBBAR! (varför är du hemma då surpuppa?) Vad ger dig rätt att störa folk i hemmet, jag är inte intresserad! Nej, det är inget riktigt jobb du har (jo jag är anställd med en chef och får lön) SKAFFA ETT JOBB"

Det enda jag hann säga var "Hej jag heter sofia och ringer ifrån svensk fondservice, jag söker....". Tydligen mycket stötande.

Han hade nog inte fått nåt på länge men vem bryr sig. Som sagt, han skulle vetat det här nu att jag har nytt jobb. Fjantarsel. Arg man blir.

Sofia

 




RSS 2.0