somethings i do for money somethings i do for free

Fyfan vad kuuul! Köttat jobbsökningar som fan senaste veckan. Håller liksom inte att jobba med provision när man ska flytta.
till.
egen.
lya.
Japp. Så är det. Har nog bombat iväg 40 ansökningar eller nåt den senaste veckan, vilket ändå lönade sig eftersom jag börjar nytt jobb på måndag WOHOO.

Tänk om han hade vetat det, den sura manliga pms-bitchen till kund jag hade idag. "Skaffa dig ett riktigt jobb va? Ringa hem till mig såhär, har jag bett om det va? Är folk ens hemma på dagarna, nej dom JOBBAR! (varför är du hemma då surpuppa?) Vad ger dig rätt att störa folk i hemmet, jag är inte intresserad! Nej, det är inget riktigt jobb du har (jo jag är anställd med en chef och får lön) SKAFFA ETT JOBB"

Det enda jag hann säga var "Hej jag heter sofia och ringer ifrån svensk fondservice, jag söker....". Tydligen mycket stötande.

Han hade nog inte fått nåt på länge men vem bryr sig. Som sagt, han skulle vetat det här nu att jag har nytt jobb. Fjantarsel. Arg man blir.

Sofia

 




Kommentarer
Postat av: Jenne

MYCKET stötande. fyfan. värsta påhoppet av dig liksom.

han var säkert hemma, arbetslös :)

2011-03-10 @ 21:01:22
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: Sofia

jaaa det var inte ens han jag skulle snacka med, de va sambon :( dummis.

2011-03-13 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0