btw,

eftersom såsfia inte kan langa donkencitat-of-the-day så drar jag mitt strå till stacken;

30+ dam vars kaffesug tog upp hela hjärnkapaciteten?

-två cappucino!
-vi har tyvärr inte cappucino nu, mjölken är kall så vi har bara kaffe
-jaha.. två latte dåra!

ja men självklart, latte fungerar ju alltid när mjölken är kall.

dum turist vars engelskakunskaper han lämnat hemma

-two big mac menys with coke, please!
-yes, nothing els?
-.. I'm sorry, I don't speak swedish!

Ehhhhhhhhhhhhhhhhh, va?

/jenne

Kommentarer
Postat av: såsfian

HAHAH! ^^ Saknar inte! Eller jo lite. Fast ändå inte. Puuuuuckon!

2011-03-24 @ 21:42:30
Postat av: Jenne

HAHA, klart du saknar, försök inte me mig nu!

Ja måste se rysk ut btw, de har kommit allt fler ryssar o bah pratat o skämtat me mig på sistone ;<



ska ja ta de som en komplimang?

2011-03-29 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0