I can only imagine

Att johannes ringer när man är påväg hem från jobbet och undrar om man ska haka på till medis kök och bar med flera andra vänner

Att man spillt nagellack i hela väskan (??)

Att det var 90talsmusik all over scandic malmen


You have two choices, either be mine or make me yours, see im giving you two choices

Ledig imorgon fredag kväll. Kors i det heliga taket, har det ens hänt under denna tideräkning

? Haha aja


Befogat enligt vem?

Att Hagamannen av alla alternativ dyker upp först när man vill skriva hahah i iPhone?


!

Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av de 999 värre saker jag gjort

när kursportalen inte funkar

Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber

Hoppas att alla ni som googlar Justin Bieber hamnade här nu


där elden falnar (men fortfarande glöder)

Det här med avstavning är asså....finns inget jag kan störa mig på så enormt. Hur svårt kan det vara? Såg nyss en reklamfilm på tv, "Vilka är dina idrotts mål?" (powerade). Vadå idrotts mål? Min idrotts mål kallas fotbollsmål? Det kliar i fingrarna att bara gå in och rätta till. Finns det inget ljushuvud som tänkte till innan reklamen gick ut på kanalerna? STOR SUCK
Nej, verkligen inte ok, haha! :} Det blir en ond cirkel av felaktiga uppmaningar.


ALL I EVER WANTED

Tidigt man vakna. Ledig man e. Vad fint väder de va på ens lediga dag.

Aja. Fett glad är jag ändå och ikväll blire partyparty med vänner. Vi syns tillsammans i vissa lokaltidningar ibland också, på samma sida till och med!


Utgång är framgång

Så kommer man till jobbet och lämnar 13 grader och sol utanför, för att sedan mötas av två flin och ett "aa tja, nu drar vi till en uteservering och tar en öl men ha så kul på stängningen då" från två killar som öppnade idag.

Och med åtta dagar i ryggen blev jag ännu mer motiverad att jobba . Hahah

Eh aja. Tur att stewie hände på twitter, garanterat underhållande i say.


Failure by design

Sprang intervaller idag i en mil (inte nådigt alltså). Åkte sen och jobbade, behärskade mig både en och två gånger (insåg att "kunden har alltid rätt" är sitt livs myt) handlade, lagade mat, åt mat, chillade. Ritade fina moln och mustacher och sånt i draw free osvosv.

Men att skriva lite på sin sista uppgift i delkursen som ska vara inne på fredag ska vara fan så svårt eller?? 5 A4 är uppenbarligen så mycket längre än en mil.

Varför är det så för?


no pain is forever

Har varit med på två sega stängningar i rad på jobbet, otålig som man är vill man ju bara mest iväg efter givet klockslag, särskilt fredag-lördag. Frågor på det?

Mhm och inatt drömde jag att jag var strandsatt på jobbet utan att kunna komma hem när vi stängt. Inte kunde jag ringa någon och inga bussar kom (vi snackar täby..)
Hur glad e inte jag att jag vaknade från den mardrömmen? Men så vaknade man också för att åka till jobbet igen. Livets ironi


Day by day by day

Mitt livselixir i sin underbaraste form


I just shot a man down

Så hamnade man in nån slags hell of a jobmode som envisas med att pågå 9 dagar i sträck. Asså vaaa? True story.
En riktigt skittråkig sådan dessutom.

Tur man gillar pengar då. Tråkigt att man gillar livet också men liksom missar typ allt av det. lol @ mittliv.






-

Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv

Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma
Var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar

 

/s


Relax, this won't hurt











o nu blire inga fler bilder för undertecknad droppade iphonen i toaletten och allt funkar finfint helt magiskt. utom kameran. asså ORKA vara jag...........haha

kanske inte terminator men ändå

Så har min vän Johanna köpt en liten mopsunge. (valp)
Dööör gullighetsdöden!! Palla att hon ska flytta, kan alla bara sluta flytta härifrån?


RSS 2.0