Here goes another mistake I know I'm gon' make tonight

Tjeeena bloggen! 
 
Vad i hela fucking friden hände med semestern och sommaren. Var det inte absolut i förrgår jag satt och tog en lunchöl på indiska restaurangen på Hornsgatan, nervig som aldrig förr med hela semestern framför mig. Vips ska jag jobba imorgon igen men vad jobbar jag ens med? Hur gör man? Varför tog jag inte fem veckors semester som jag minns att jag lovade mig själv dyrt och heligt förra sommaren. Pucko.
 
 
Älskade Reimers leder min badliga, jag har köpt en ny lägenhet 200 meter från nuvarande hem, blivit utbränd av mäklare, bank, en kolikbebis och ett helt hysteriskt butiksbiträde i Visby. Semester, piece of mind? Skratt. Gråt. Sörjt att jag inte kommit till Göteborg ännu. Inte klar med varken bad, sol, sovmorgon och inte tänka en enda tanke. Inte klar med morgonbad? Inte klar med kvällsbad? 
 
On a positive note - alla män i hela världen, vad hindrar er från att rensa golvbrunnen hos en tjej ni är på besök hos? Tack och förlåt för att jag snart ska flytta och absolut inte orkar ta tag i saker mer än en gång mer än nödvändigt. Mest tack hälsningar little miss wont ask for help even with a knife in her leg. 
 
Reimers, kvällslöpturer, semibra böjutveckling, lunchöl, Black Mirror, formaggi från Meno Male, Avengers, kaffe på sängen, fotbolls-EM, grillad flankstek, vin i på Utö, Gotland, The Circle, Vitello tonnato, Solstugan, sommarkatt, en rosa hatt. 
 
 
 
 

RSS 2.0