Mycket jag gjort och jag är så ung

Tjeeeeena!
Verkar som att västkusten triggar något slags bloggbehov i mig? Fem dagar sedan mitt senaste besök och så poff måste jag ventilera va. Så inspirerad och glad OCH dessutom med nya air pods i min ägo sedan tio timmar tillbaka <34567. Cirkeln sluts med tanke på att jag fimpade mitt förra par i sjön sist jag skrev. Otroligt.
 
Har de senaste dagarna funderat över om livet faktiskt är ett nollsummespel eller ej. Om man har lite råflyt, får man då betala tillbaka med annat oflyt? Allt kan inte alltid gå i ens väg utan en avvägning eller? Typiskt mig att inte kunna slappna av i flytet om jag har det utan genast bli nedstämd och undra vad som komma skall in terms of käppar i hjulet.
 
Den här dagen började som vad i hela fucking friden. Skulle ta ut pengar i bankomaten men hade ingen täckning av nån anledning, och sen kollapsade hela bankomaten och blev out of order (?!) det regnade på mig på väg till jobbet, lönen var sen, mina Urbanistahörlurar gav upp for life, jag hade för lite lunch i min matlåda. All the small things men ändå störigt som fan. 
 
Price you gotta pay för en svinbra lördagkväll i Göteborg?
 
Det jag menar med nollsummespel.  Mmmhmhmhm. Men fick fina liljor idag och en flaska champagne som väntade på mig när jag kom hem. Och kammade hem en fin skinnjacka och en tröja från Sophia Somajo. Sluta klaga såsfia. 
 
 
Har varit så jävla trött på senaste. Inte som att en vecka i Grekland gjorde susen när man blev skrämd till döds av hundar som jagade en och skällde och högg och ville en ont. Traumatiserad :( och tyvärr var ute till 04.30 för första gången sedan dackefejden. Vem är man.
 
Har inte ens orkat gå ner med min resväska tillbaka till förrådet än. Slukade Ett år av vila och avkoppling och har sällan blivit så inspirerad till ett liv. Det är så man skulle genomlevt en pandemi. Varför sa ingen något. Också otrolig symbolik i att läsa ut den boken just den 11 september.
 
Tack och hej! 

RSS 2.0