I don't mean to be rude, but tonight I'm fu.. eh lovin' you


Har inte varit så mycket bloggande på sistone, den andra halvan av passthison har varit lite duktigare på den biten. Men det har hänt väldigt lite. Eller mycket, men största delen är jobbojobbojobb o hur kul är detta o höra på?

Näh, precis.

Jag har fått iPhone iaf, fett med massa glad och nöjd är jag! Nu ska jag bara sälja min fina iPod.

Jennifer o Julia planerar fekke till sommaren, kanske på båt, kanske på land. We'll see..

Sen var det det där med att hitta jobb. Jag vill ha en lägenhet, typ nu! Blir så avis på Såsfian som bah sitter hemma o får en lägenhet. Eller hon jobbar ju, men i stunden hon fick lägenhet satt hon hemma, okej?
Jag vill oxå ha sånt flyt, suck.

o skal till fina iPhonen, mwah

/jenne

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk om jag kunde. Då skulle du få en lägenhet av mig <3 De borde ju hända förresten, allt annat har vi ju synkat med det senaste....året typ ^^

2011-03-14 @ 18:30:20
Postat av: Jenne

HELT sant. de borde absolut synkas, din farsa kommer snart ringa mig (a) well.. XD

2011-03-17 @ 13:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0