allting går upp för mig när solen går ner

Dear diary,
 
Ingen aning om hur jag skulle börja det här inlägget så det fick börja såhär!
 
Igår var jag och Johanna ute och gjorde stan några grader hetare! Det blev Amba och vi dansade mestadels av vistelsen!
Det bjöds på dricka, komplimanger och Kissie denna lördag! (sorry att vi inte tog bild nico)
 
Jag hade faktiskt lösögonfransar denna lördag, haft en gång tidigare men då va de för utklädnad. Men ville testa igen för tycker det är så himlans snyggt så jag sprang förbi KICKS igår påväg hem från jobbet och införskaffade två par. RIKTIGT snyggt blev de faktiskt! Förvånad blev jag att de var så enkelt att sätta på!
Senast jag hade så var det bella som fick limma och klibba.
 
 
För övrigt så har jag stört mig på mitt skrivbord allt för länge, de står bara i vardagsrummet, känner sig helt felplacerat och samlar damm. Så i onsdags la jag upp det på blocket och igår mailade en kvinna mig som ville ha detta för mig helt du-e-bara-ivägen-bord. Så jag blev både mer rik på space och pengar idag!
 
Hon var trevlig oxå, hann berätta om sin 21 åriga son ("åh har en son som är lika gammal som dig!") som tydligen hade både gift sig och skaffat flickvän som bara gillade vita möbler och han hade bara svarta möbler i sitt ungdomsrum. Så de fick de tydligen slängas bara. (hallå, sälj dem på blocket?!)
Typiskt tjejer för övrigt att bossa om inredning sådär.
 
 
I fredags var jag, Jennica o Elaine och bowlade på fridhemsplan oxå. Jennica som var den som tjatade om hur dålig hon skulle vara vann såklart. Klassiker!
Jag kom tvåa och Elaine tre då hon inte satte riktigt lika många strikes som oss på J.
Jennica sov oxå över hos mig, med andra ord fick jag fyra timmars sömn. YES. Sen upp och öppna restaurang. Folk vill ju ha toast klockan sju och då måste jag vara där o mätta behov.
 
Gonatt!
 
/Jeffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0