maybe I'm just like my mother, she's never satisfied

Big changes are about to come, my friends. You'll see.
 
Imorse messade min bror mig klockan 07.53 om att Prince ska till Sverige! Som alltid har Holmqvistarna koll på sin musik. Jag går direkt in och spanar efter biljetter, tydligen spelar han på skeppsholmen (hello, give the man something bigger?!) så försökte hitta vart man köper biljetter till Music&Art. Tydligen är de inte släppta än. SUCK.
Hur som så ska jag självklart ha en biljett.
 
:)
 
Passthison goes 2 London oxå! Vi ska köpa biljetter på tisdag, sen drar vi nångång där i maj! Ashappy, kommer handla sönder mig på primark och Victoria's Secret. Längtar SÅÅÅ!!!!
 
btw, jag fyller ju år om exakt en månad, o känner ni att ni verkligen måste köpa nåt så kan ni klicka hem denna:
 
 
Jag överlever liksom.
 
/jentifer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0