did I tell you I loved you today? this is so unlike us

en dum en gjorde en jättegod thaigryta idag, helt på egen hand och känsla! Magkänsla antagligen, var ashungrig.
det var tänkt att det skulle bli en massa matlådor men fick nöja mig med två o en halv, vad är det om?
ska nog göra en STOR lasagne imorgon istället, så jag kan hamstra upp min frys på matlådor.
Mhm, bra idé, Jennifer.
 
imorgon är det en viktig dag, pessys verifiering! Håller alla mina tummar för henne och jag ska sköta mig felfritt imorgon så det inte påverkar.
 
på tisdag ska jennifer och sofia boka LONDON 2013! Big thing.
Victorias secret, primark. U name it, here we come!!!
 
hot on fire
 
/jenniferre
 
ps. 0,5xpassthison söker den andra halvan, varför den inte svara på fäjsbovk? #foreveralone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0