Åh, Henry vi vill att du drar

Sammanfattar BSM efter första dagen:

''Nu ska vi lära oss om respekt och kommunikation. Vi delar in er i två grupper. *hälften går ut ur rummet*
Nu kommer den andra halvan berätta en historia för er, först ska ni lyssna intresserat och efter hälften av tiden så ska ni verkade ointresserade. GO.'' (kände mig så fruktansvärt fräck)

LUNCH

'' okej, gruppfoto då. Ställ er här så går ja upp o tar foto uppifrån''
Yes, favoritvinkeln.

''Japp, nu kör vi feedbacktävling! Vinnarna får ett FINFINT pris!!'
De fick en godisklubba.

RAST

''Hej, jag tänkte bara säga att jag är sjuk. Har ramlat i duschen och stukat foten. Ja, jag är medveten om att jag börjar om tjugo minuter.''

RAST

''Ta lite choklad, ni ser trötta ut.''
''Nu ska vi se film om sexuella trakasserier. Nej, om de beter sig obehagligt så får ni inte slänga ut dem, det är bara att stå ut.''
Feministjennifer gick i taket.

BUSS från Skärholmen till odenplan.
''Är vi inte framme snart? Vi har ju åkt hur länge som helst!''
Ba för ni har gångavstånd till allt i Linköping/Umeå/Skövde/whatever.

Middag på hard rock. Proppmätt tjej.
''Vadå, vilket nummer är det till taxin här i Stockholm?''
''Jag skulle aldrig kunna bo i Stockholm, allt ser ju likadant ut!!''

Japp, det var dag ett.
Bitter och febrig tjej nu påväg hem, ska bli så skönt i sängen <3

/jeffypeffy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0