om du va min, du va min, du var bara min

Vilken knashelg, allihopa!
 
Jobbade lördag, men på kvällen blev det spontanutgång till kristall med Julia och Casandra! Väldigt trevligt, men sen spårade de ur så Julia följde med mig hem och jag har bråkat med två killar. Kanske lite för kaxig var jag denna kväll, men de ska fan inte komma och tro att de kan göra eller säga vad som helst. 
Trött på män.
Det vet min passthisonhalva, jag har tjatat om att bli lesbisk och allt sånt för de ställer ju fan bara till det. Om inte i huvudet, så på andra sätt. Feminist, javisst
 
Imorgon börjar BSMkursen som jag ska gå på mån-tors. Det blir spännande! Någonstans i skärholmen. Får väl se vart bussen tar mig!
 
Julias mammas och hennes kille var och kollade min hall idag, eftersom han antagligen ska hjälpa mig att göra om den. Jättespännande och skönt, vill få mer utrymme för kläderna! De garerober jag har nu suger stenhårt.
 
/jaynifär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0