Our bodies were growing thin

Kroppen värker och den gör det BIG TIME! Igår efter skolan drog jag och tränade vilket jag nog inte gjort sedan iPoden trillade ner på spåret.
Nu sitter jag alltså här med enorm träningsvärk. Ikväll ska vi ha middag hos Emelie jag hoppas jag klarar av att lyfta en gaffel annars blir det trouble.

Ni ba; Men GUUUUUD Sofia äru mesig eller vad asså! shape up med träningen och bli tuffare.

Näpp.

Ja. Senare blev det spontanutgång med några från jobbet, hade inte alls räknat med det (och därför gjorde jag Stockholmskvällen i leriga Converse) men har man inga förväntningar kan det ju bara bli bra om man är på det humöret.
Och det var jag. Oleary's-Donkenstängning-Blekholmen-Spy Bar stavades rundan.

Ser man på.

En gång vi fixade middag blev Sofia uttråkad och bestämde sig för att hugga emelie med en kniv när efterrätten tog sådan tid

 

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0