Dans med svåra steg

Sov 11 timmar inatt. Idag, hur man nu väljer att tolka det. Tycker jag var värd det efter helgens 6-15 på jobbet, lördag och söndag! Det blev inte så mycket sömn då förstår ni. Inte ens 11 timmar sammanlagt om jag räknar rätt.

Funderar på om jag tog hem priset i klantighet idag, då jag tappade min ipod ner på spåret i tunnelbanan. Har ni någon bedrift som slår det eller?
Jag hade inte ens bråttom men jag sprang och poff, där singlade den ner i farten. Den tog inte alls hänsyn till avståndet mellan vagn och plattform enligt uppmaningen.
Eller så var det precis vad den gjorde när den till tonerna av Markus Krunegård träffade precis rätt ner på spåret.
Roligt. Började garva. Hur fan lyckas man?
Måste åka tillbaka och hämta den sen. Suck.
Förresten har jag fått hem min arvikabiljett!!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0