Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion

Jobb 8-19 idag. Gör mitt bästa för att se till att vara sysselsatt och jag lyckas hörrni.
Har inget att skriva idag, det är något fel på mig.



sorry I can not hear you I'm kind of busy

Jahapp.
De senaste veckorna har passthison suttit mer ihop than ever. På olika sätt, de har hänt saker som berört oss båda och så har vi levt tätt inpå varandra. Kryptiskt. Eller?

Igår var det fredag, om någon blev osäker alltså. Flickorna levererade dans på Mangos lilla pnuttescen tillsammans med sjukt mycket annat folk som festade lost på nyöppnade privilege. Rättstavat?

Idag har jag kollat upp om man kan va allergisk mot tatueringsfärg. Nu blev ni allt bra nyfikna, de vet jag nog..

Lite av Enrique bah för att han e så jävla snygg och för att göra min offandon-man Pharrell lite avis..




 






min älskare har gjort en ny låt förresten, hoppas ingen missat det dock. Isf suger ni, puss!

/jenne

ps. va sägs som att lyssna på iaf nån av låtarna denna gång julia, o inte bah scrolla ner? ;>

the apple of my eye anyway

jag vill ha;

- iphone 4
- en kattunge
- egen lägenhet nu
- hårtoning
- ny garderob
- en resa till thai med jennifer
- lite värme
- lite värme
- nagellack på mig på jobbet
- mer fritid

simple stuff, okej?

 

/ sofia


you won't ever get too far from me

Vi är tillbaka! Numera är vi passthison 2.0, uppgraderade till bartenders. Fy fan vad vi är bra! Resan innehöll allt från aggressionsproblem till vilsna nattpromenader samt utbildning på femstjärnig nivå. Saknar allt där från Spanien, det gör jag. Återkommer någon dag när jag har mer än fyra timmars sömn på nacken samt fått ordning på allt som händer.

ps vi flyttar ihop i januari ds.

// Sofia


RSS 2.0