Buy me Prada Balenciaga love the drama

Kul med break out team-middag igår! Ge mig råbiff på Nytorget 6 and I'm yours forever. Ge mig Heidis halva huvudrätt till efterrätt och kvällen är 100. Kul att överleva sömntåget vid 23, ge upp trygghetens söder och bege sig till StureP via a hell of a ride ner för Stockholms brantaste backe med en taxichaufför som höjer ett varningens finger (rent bildligt) med orden "spänn fast er och håll i er". Vad trygg man kände sig.
 
Har återigen festat med barn. Marketing och youngsters på sales kämpade på till 03 sen kastade en annan in handduken. Idén om att fortsätta hos någon i Åsen var tilltalande och nära tillhands, men eftersom jag älskar att sova (nån som vet om jag älskar att sova) duckade jag diverse övertalningsförsök och optade out. Hade ändå varit igång i elva timmar. Vem är man. 
 
Har lärt mig saker också. Bland annat att the big bang på tyska är DER URKNALL. Säg något tyskare. Så nu är det enda jag önskar att jag kunde flytande tyska. VAD mer kan man ha gått miste om. 
 
 

RSS 2.0