Swim Good

Nu har köksrenoveringen börjat på riktigt!!! 
Jag har sommarlov (eller ja, ska läsa kurser under sommaren) och kan lägga full fokus på köket och dess framtida utformning! 

Sofia var helt på min idé om vinhylla, så den har jag nu börjat fixa med! 
Än så länge är det bara spacklat och målat, men sen ska vinhyllan upp! Kort sagt ett miniprojekt! 
(null)

Vi har också fått hem luckorna Urban front och även beställt bänkskiva från IKEA som ska komma efter gotlandsresan. 
Ska bli sååå kul och se resultatet sen!! 
(null)
Lucka med handtag i mässing från Superfront


/mvh byggare-jennifer

everything and everyone and in the end we all are one

Heej! 
 
Ojojoj glömde bort bloggy. Inte bra :( 
 
Det är juni! Hade en fin badstreak på fyra dagar förra veckan (viktigt att räkna) och har dessutom blivit så brun, men ser som vanligt smutsig ut i ansiktet, suck. Som en liten sotarunge a la Mallorca 2010. Vissa saker förändras aldrig. Allt jag vill göra är ju bara att ligga i solen med Jennifer med badmöjligheter, picknick, vin, musik och chill häng. Var tog alla ambitioner vägen? Aja bry.
 
Klipp till nu då när man sitter inne och jobbar och det bara regnar och brännan försvinner snabbare än en avlöning. 
 
Nä men förutom det uppenbara (Corona och hormåsar som gör mig helt tokig) så är livet NICE. Den som har bra tips på hur man 1) får tyst på fågeljävlarna eller 2) vet hur man bara blir av med dem genom...jag vet inte...ond bråd död? Så man slipper både se och höra dem? Holla at me. 

 

Men mina vänner säger att hon e en fuckgirl

Pim och jag har en hemmakväll, vi avslutar lite wordpress-uppdrag, lägger upp kläder och äter ben & jerrys. 
Erik är iväg och äventyrar i Anders stuga så vi fick kvalitetstid själva här hemma i läggan! Eller ja, jag sitter i ena hörnet av soffan o Pim ligger i andra och voffar när han drömmer. Söt. 

(null)


Best. Feeling. Ever.

(null)
 
//shopoholic Jennifer

It’s a beautiful day to save lives!

För mycket har hänt på kort tid, har knappt haft tid att andas. 

Pims operation gick bra, han kunde gå bara efter tre dagar och tycker de e supertråkigt att inte få leka med andra vovvar när han känner sig så bra själv! Läkarna sa att de är sällan som en hund läker så bra så snabbt, så det ser iaf bra ut!
Dock fastnade något i halsen eller liknande så han fick åka in akut bara 4 dagar efter operation och de sköljde rent hals och nos, men hittade inget. Så några dagar senare så va han helt frisk, har fortfarande ingen förklaring på vad som var fel... 

Annars så har jag haft jättemycket inlämningar och skola, svåra kurser nu. Php, integration med 3-partssystem, ramverk. Osv. 

Sen har Gotland legat på en skör tråd, men nu vet vi att det blir av!! 
Sverige har fått OK att resa inom landet i sommar! Wiiiihooo! 
Ja, jag har redan börjat packa :))) 

Sen har vi börjat köpa och beställa delar av nya köket! Guldkran, svarta handtag, betongskiva och nya luckor i färgen Kashmir! Typ grå/beige.
Efterbilder kommer! Skicka in en på nuvarande köket! 
Och det viktigaste, en vinhyllan ska även installeras!! 

(null)
 
(null)
Pim med tratt efter operation 

(null)
Pim på kylmatta en varmare junidag

(null)
Gjorde även en liten makeover på mig själv! Innan...

(null)
Och efter! En blond ombre! 

/jennifer


RSS 2.0