Are you ready for a perfect storm

Sömnen är IKAPP. Eller den var det fram till igår i alla fall. Jag måste sluta tjata om min sömn men att få sova till 11 igår var precis vad jag behövde. Inte ens måsarna kunde komma åt mig. Då vet man. Ett noll till lilla miiiiig. 
 
Men ibland är det bra för mig att vara trött. Humorn peakar som i torsdags eftermiddag när energin var på nergång och jag helt plötsligt insåg att alla finska annonstexter börjar med kukapa. Aubergine emoji apa. Can't be unseen nu. Jag har aldrig påstått att jag är mogen, hittar ut själv. 
 
Kulinarisk middag på röde orm i fredags signerat storykit_singles. Och hur nöjd var inte jag över att få avsluta kvällen med att berätta om mitt otroliga möte med Jocke Berg, på tal om mina fina tigertavlor hemma.
Nobody:
Jag: När vi var på Mäster Anders i november!!!!! 
 
Sen då. Tunga böj och spontan inflyttningsfest på söder igår och det var scatmans world och provocerande oinsipirerande gamla roomies och OST och gittarspel och fiskbensparkett. Och så en balkong med kvällssol. Hallå? Du blir inte av med mig. Besatt som man är stod man där i aprilkylan på kvällen och njöt med utsikt över min namnes kyrka. 
 
Underbar helg, känner mig vårkär o så. Fint va? Be fucking satt är jag. Vad ska hända nu. 
 

RSS 2.0