Lately I've been losing sleep

Igår var den ödesdigra torsdagen, en gång i tiden var det andra juni, nu är det tolfte maj. Jennifer signade ny lägga i Sumpan, Jocke Berg announcade sitt kommande SOLOALBUM. Fjant som man är fick jag såklart kortslutning i hjärnan när vi sågs på Mäster Anders men nog vill jag ju minnas att han sa att han jobbade på ny musik och här är vi nu, om två veckor smäller det.
 
Not me att ge ifrån mig ett pip och skaka i händerna i hela kroppen av adrenalinkick (det mest timida lyckotjut Heidi någonsin hört) på kontoret när Jonna skickade ett underbart slackmeddelande om detta. Rörd och berörd över ny musik, rörd och berörd över att vara top of mind när det kommer till saker som rör Kent.
 
 
 
Underbar dag. 
 
På tal om Mäster Anders var vi en stabil trio där i fredags i hopp om JB-skymt men med facit i hand hade han väl absolut annat på agendan i och med solonyheten. Förståeligt. Men råbiffen var såklart underbar. Pim e sugen. 
 
 
POV: Min TV som måste face:a tjej med sömnbrist, koncentrationssvårigheter, ambivalens och stripigt hår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0