My life be like, ooh ah ooh

Ligger tyvärr lite efter med min älskade älskade sömn. Saknar den, älskar den. Damn you daylight saving, men jag kan nog inte skylla bara på det faktiskt. Tur det finns bra saker i livet som ger energi ändå. Och ska de tunga marken bli tyngre måste man kämpa på och köra morgonmark 06.25 om livsplaneringen säger så. Men så är man också en redig tröttmössa 20.30. 
 
Råbiff två gånger denna vecka jajamen. Min bästa mat såklart. Åren går men råbiffen består. Kolla vad liten och söt? SÅ SMAL som Heidi hade skanderat. Och burrata till förrätt. Det markar man ändå bra på.
Vad är det för liv, och så on top of that livsråd från Jennifer som bankade lite vett i skallen på mig som vanligt. Projektledaren av mitt liv. Det gör hon bra, svt kan ni snälla langa iväg en förfrågan om en tv-show. I smell the smell of success. 
 
Men inatt ser jag fram emot att sova som en gud utan ångest och värme och fiskmåsar (AS IF) och mardrömmar och vargtimmar. Ska även unna mig en redig sovmorgon till åtminstone 06.45 imorgon. Sen ska vi leva fredag. Med en känsla jag inte känt på år och dagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0