I en dröm om att fly till någonting nytt

En ny dag, en ny vild dag i mitt liv som går till historien. Eller? Chilla med proportionerna va. 
 
Upp 06 igår, sätta sig på buss till okänd destination. Gissningarna flödade intensivt och nyfiket, kunde det vara Göteborg? Jonna skakar på huvudet. Skavsta? Jonna skakar på huvudet. Norrköping? Jonna gör ingenting.
Norrköping it was! Open source filmvisning om rymden var bland det bästa jag varit med om på länge. Så fridfullt, så omöjligt att motstå en mininap men som tur var ingen som fotade MIG, hujedamig. 
 
Sen bussresa hem till Stockholm igen, jag och Jonna vann musikquiz. Mycket stolt, tack P3 för popkulturell kunskap. Doma, massa underbar god mat meed tryffel och havskräfta och sen Karaoke på brunkebergs torg. Överlevde återigen sömntåget vid 23. Mr Brightside, Hit me baby one more time, Total eclipse of the heat, skrek man och sjöng man och sen en härlig promenad från stan tillbaka till söder. 
 
Böjen kanske blev lite lidande idag men så kan det vara men de skedde i alla fall. Stick to the plan. 6 timmars sömn och några (flera än några) öl innan det kanske inte är bästa förutsättningarna men humöret var på topp.
 
Här är en bild från när jag var mer hälsosam och pigg och på G tidigare i veckan. En annan jag. Cardamum bun for a cardio run.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0