High track speed vodka no limit

Nuuuu! Nu hörrni. Nu händer det. Livet återvänder. Otroligt. Otroligt att våren kom, att pandemin är imperfekt, otroligt att jag styrs så otroligt mycket av vädret. Våren solen ljuset värmen livet. Tjeeeena! Det märks inte minst på nivån av humor just nu. Demo was last demo. Låter inte mycket för världen men Heidi och jag skrattade så vi grät inte bara en dag. When was demo? Last demo. Det var roligt dagen efter också och dagen efter det och dagen efter det och idag och antagligen imorgon. Typos som folk omedvetet glatt delar med sig av i ivern av att dela med sig. Mkt viktig info. Baptiste från Frace, ska han jobba från Frace eller Stockholm? Dog en smula.  
 
Mår så himla kanon, life in general is treating me well, citat härlig person. Sprang premiärmilen igår, I didn't sign up for this helt ärligt men tack Martin för födelsedagspresent men var i hela fucking friden var hejarklacken?!
 
Semitjurig över att inte kunna leva fredag exakt som jag ville, megatjurig över de iskalla kastvindarna igår men 55 minuter senare var jag glad och nöjd och slut och burgaren och öl på söder satt fint som aldrig förr. Sov underbart bra kanske lite för länge idag men så kom jag på att man blev snuvad på en timme av daylights saving så då lugnade jag ner mig lite igen. Fick kaffe och den godaste frallan till frukost jag någonsin ätit tror jag? Från bageri, vad är det ens att vakna till. Den var smörig och 0% torr. Friendly reminder, snåla inte på smöret någonsin.
 
Glöm all jag sa, jag mår bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0