Take my life dress it up

Hej heeeeeeej!
 
Det går tyvärr dåligt för mig att ta det lugnt. Är ambivalensens mamma. Jag har absolut noll problem att faktiskt ligga hemma i min soffa som en annan amöba och bara inte tänka en enda tanke och lata mig och gotta mig men så dras jag med i diverse kul.

Låt mig presentera min hjärna: Okej, EN öl på kontoret, som blir två, som blir häng med på beer pong som blir häng med och käka på Brillo som blir men nu ska vi till ett ställe som kräver en portkod och en hemlig sluss och kolla in i en övervakningskamera och det finns goda drinkar? Hallå? Klipp till promenad hem genom stan 02.03. Men jag var ändå mogen nog att säga STOPP OCH BELÄGG till mig själv när Spy bar kom på tal som nästa destination. Hade säkert varit sjukt roligt men återigen är jag ett stort fan av aktiviteten sova och natten rann ut om tid så att säga. 
 
Sympatiserar i alla fall med mitt 2020-jag som klagade på att ABSOLUT ingenting hände. Måste alltså nu kompensera och väga upp. Och det var i alla fall inte jag som åt av någon annan persons pasta och tvingades facea denna pinsamma sanning dagen efter på tunnelbanan. Så går det när man festar med barn.
 
När jag inte gör det gör jag memes på arbetstid. För jobbets skull alltså så ingen får för sig att jag är fett shady eller nåt. Har också anmält mig? Till ett maraton? Hallå? Hur mås det? Är on a roll med styrkelyften och så gör jag nåt sånt här. Inte för att jag inte pallar den träningen för motivation finns men att jag måste nalla på de tunga lyften from now on?:( den tanken slog mig lite för sent. Snyft.
 
Nåväl. Dags att sova <3 igen <3 kanske drömma någon alldeles för påtaglig dröm osvosv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0