Need you defenceless, dependent and alone

Livin my best life over here va. Mhmm låt mig berätta. Jag jobbar, lyfter, läser, äter, gosar i min nya gröna fleece och sover. Ursäkta för så otroligt tråkigt liv men jag orkar inte eftersöka något annat mer spännande. Vad är alternativet? Come and get me, för med det här sagt, be my guest to spice up my life, jag välkomnar all input. MEN tills nån gör det så är jag fullkomligt nöjd och lycklig med min oerhört stillsamma trygga tillvaro. Fan vad jag älskar att sova? Återhämtning? Tryggheten under en filt eller ett täcke? Så deppigt. Men det har absolut seglat upp som en favoritaktivitet. Hemmets trygga vrå for the win. 
 
Den här veckan har jag hittat tillbaka till taking back sunday, bänkat 60 kg x 3 fyra gånger, lagat en helt amazing carbonara och blivit leggad tre gånger. Vad i hela fucking friden. Det var kul första gången, och jag blev ju lillsmickrad och så när vakten utanför Paradiso skrek "91:a?! det kan man inte tro" men sen. VEM vill se ut som en liten skitunge när man är 30? Tror folk att jag har åldersnoja och aktivt försöker vara en Gen Z. Pinsamt. Dags att rota fram kavajen och stuva in min snobben Levis-tröja längst in i garderoben då eller vad :( det vill jag inte tbh.
 
 
Imorgon ska jag plocka svamp. Tar alltså ett djupt andetag och dividerar med mig själv men kommer fram till att det är värt det och ställer klockan.
Förväntar mig piece of mind (den enda riktiga valutan), solljus, natur och absolut fyra kilo ätbara svampar. Okej att jag tydligen ser ut att vara en liten barnrumpa men har absolut en gammal trött själ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0