Ingen som vet det som jag vet min hemlighet

Nu är den äntligen här, hösten, som man älskar. Man kanske är en basic bitch på det sättet men fan inte på det te och "mysiga kläder" och tända ljus-sättet. Nää, krispig luft, inga måsar (<3), fina färger, tempot går ner och precis lika mycket som jag bara ville göra allting i somras är den ultimata lyxen just nu att bara få hänga i min soffa och ta ikapp alla serier jag inte sett och bara sooooovaaaa. Mhmhmhmhmhmhmhm. Man kämpar på ändå, sett klart hela squid game den här veckan, stolt över att vara lite aktuell. Hann se den serie ni alla pratar om innan ni alla hann gå vidare i livet. PUH. Kämpigt.
 
Annars då? Firat min pappa 60 år på slott, hur flott. Och gjort äppelmarmelad som en annan wifey. 
 
 
Innan det drog jag en spontanare till Göteborg. Andra lång är tydligen Europas krogtätaste gata eller nåt? Imponerande. Grillade också korv på ett berg och slängde en jacka som inte var min på marken i ren förskräckelse på grund av en spindel på nyss nämnda jacka, i klassikst kvinnligt manér. Så ofärskämt. Men vad gör man inte i ren självbevarelsedrift. Jag hatar spindlar :( hjälp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0