Renegad breakdown

Satans  helvete vilket jävla rövväder idag. 
Och jahapp Corona är såklart vad det är och hur naiv var man som trodde att ett 30-årsfirande var inom räckhåll.
 
Vad händer i februari sa du, inget särkilt va? Det taktar på i samma pisstillvaro, inget att bry sig om, vabruari, vi ska va glada om vi överlever utan större krämpor och helvete vad depp allting är. Fy fucking fan. Ursäkta opeppen men hur mycket ska en människa behöva ta. Så ska en person som undertecknad med noll tålamod också behöva ta att vänta på enåterkoppling i 900 år. Life's a bitch, karma's a bitch, och jag har noll komma noll tålamod och blir en ältande jävel. Ursäkta årets tönt men tack och förlåt alla inblandade. Hade jag haft saker att göra (...) hade jag inte hakat upp sig så men livet motarbetar mig på alla plan. Det enda jag kan göra är att gå och lyfta tungt och sova men resten av tiden då? NÅNTING måste hända. Snälla. Känner mig som det här spöket i taket hos Nathalie förra helgen.
 
 
 
Aja, bortsett från Horonatillvaron känns ändå livet rätt najs. Sprängs ihjäl av längtan efter sommar och värme och att känna sig lite levande. Herregud vad sinnes jävla magiskt. Jag vet inte mer vad jag ska säga. Tillvaron flyter på som i ett deppigt töcken, hjärndimman är lika tjock som mitt nya duntäcke som min overall motivation, som mitt motstånd att göra någonting alls som inte snurrar min jord, som inte tar mig med storm. Gör allt och ingenting, saker som känns och som känns bara för att någonting måste hända. Jag vet inte hur bra det är men måste väl ändå minnas 2020/2021 på något sätt ELLER? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0