My life is anti-strategic

Tjatja bloggeeeeen
 
Börjar bli knäpp på att det händer för lite i mitt liv (BÖRJAR? Stryk börjar). Fett jävla otålig på lite action av något slag. Hjälp mig? Ska utmana mig själv med en bloggstreak.
 
Semikollar på Guldbaggegalan nu och satan vad deppigt med noll publik på plats och att jag knappt hört talas om någon av filmerna eller ens kunnat gå på bio och se dem pga pandemin. Det smärtar ändå en föredetta Scanboxares filmhjärta. Those were the days när man härjade runt på Guldbaggegalan o drack champagne och åt snittar fick klä sig i långklänning. Man ska veta att det lindrar en trist januari. 
 
Nåväl. Har inte varit så skarp idag, det har varit en måndagig måndag men den ordnade upp sig rätt bra faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0