Love

Ännu en tisdag i livet har passerat, ännu en dag i pandemilife är till ända, ännu en dag närmre våren är vi. NICE. 
 
Idag har vi på passthison kommit fram till att jag och Pim har en besatthet gemensamt och det är Border collies. Pim pga eventuell löptik och jag pga så sinnessjukt jävla gulliga. Och smarta. 
 
Ett sant nöje nu för tiden är att se tillbaka på gamla minnen med tanke på att det inte är svinenkelt att skapa nya just nu (....). Ohälsosamt besatt av mina screenshots i telefonen och memories på Facebook är typ det första jag går in på i mobilen på morgonen. 2017 var verkligen ett bra år ur reseperspektiv, vi visste inte hur bra vi hade det. 2020s mesta tanke för övrigt, kanske delad förstaplats med "fyfan vad less man är på coviden".
 
För fyra år sen vid den här tidpunkten hade vi TRE resor inom loppet av fyra månader att se fram mot. Nedan på promenade de angais på midsommarafton. Bra bild, nä men känslan är go. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0