Sommaråterkomsten

Hejhej bloggen!
Undertecknad har precis börjat leva igen tack vare sommarvärmen. Lika mycket som jag blir less på vintern, lika mycket älskar jag sommaren. Blir helt kär i värmen och solen och kan inte se mig mätt på vattnet nere vid Årstaviken. Sprang en runda idag i 23 graders hetta och var som en liten pöl på marken efterå. Dock en lycklig sådan med vacker utsikt (se nedan). Fan vad skönt, mermermer värme!
 
 
Snart kommer Jennifer hit och som en äkta husmor ska jag laga middag åt oss. Sedan undrar jag vem jag tror att jag är som bokat en tvättid 18-21 när jag haft hela dagen på mig att tvätta? Jaja.
 
Har pysslat massor med google analytics (på en av de två lektioner denna vecka, thank u all röda dagar) i skolan på senaste. Så känner mig fett peppad att sökoptimera denna blogg så att ingen slipper undan den. Det ska vi fasiken göra Jennifer.
 
 
Ah juste så sprang jag Kungsholmen runt i lördags med! Det var inte nådigt ska ni veta, promenaden från Rålis till tunnelbanan efteråt är nog den mest smärtsamma jag gjort NÅGONSIN, men vilken hjälte jag kände mig som. #dagensskryt.
 
 / yours truly såsfia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0