the smell before rain

Vet ni vilken dag det är idag? Min sista dag på praktiken är det idag! Uäää känns det.
 
Jag har ju precis funnit min plats här på min lilla stol i det lilla rummet på den lilla (stora?) Banérgatan. Jag har lärt mig att pyssla ihop livet med en 9-17-tillvaro till och med! Det trodde jag inte ens var möjligt första veckan. Idag, sista dagen, vågade jag mig till och med på de svarta kapslarna i espressomaskinen. Två stycken tog jag med för jag ville ha en redig kopp som ett annat badass.
 
Resultat: en helmaxad energinivå med konsekvensen att jag kan bli en allmänfara då jag ska sitta inne på ett tåg i 3.33 timmar i eftermiddag. Hur ska det gå? Passa er.
 
& till sist; GRATTIS till min lilla Jennifer som äger sönder på Sergel numera i sin vita skjorta! Hur grym är inte du!! Hihi.
 

Kommentarer
Postat av: jenpyfer

åh tack finaste o SNYGGASTE VÄN! (bilden, shiet!)

2013-03-09 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0