mm, det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

 
( 37.000 kronor fattigare idag, men f*n vad glad jag är! )
 
Har vart ledig igår och är idag. FY vad uttråkad jag är! Alla jobbar ju? Varför är jag ledig nu liksom?
Som om läget inte skulle bli bättre så jobbar jag lördag-tisdag. YEY.
Men jag kan ändå inte sluta le. Snart verifiering så jag får en snygg vit skjorta istället!
 
Sofia und me har oxå bokat Londonbiljetter! WIIIIH!! Kommer bli så bra. Vi freestylar lite och skippar hotell sista natten, lite crazy sådär!
 
Ska även försöka få klipptid inom denna månad. Drömde att en frisör kom fram till mig och sa; o vad ska vi göra med DET HÄR? o pekade på mitt hår. Jag förstod ingenting förrän jag vände mig om och kollade in i en spegel och FY va mitt hår såg ut! Som att nån försökt bygga ett fågelbo, allt låg högt upp på huvudet och såg övertuperat ut.
BLUSH
 
Sååå, mitt undermedvetna säger mig att det är dags för förändring, jag trivs ju inte med mitt hår just nu. 
 
 Kanske blond igen då? Nee, haha. Blondes don't have more fun.
 
pysspyss /jejoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0