Koseliga dagar

Tog ett litet sportlov från bloggy kan man säga. Vad hände sedan då? Jo, undertecknad fick jobb via praktiken, blev så jäkla glad över det. Detta skulle firas så jag gick till chill med Iris där vi hängde cirka fem timmar. Vart tog tiden vägen? Fem timmar? Jösses.
 
Jaja, det var trevligt. What's appade lite med min boyfriend den kvällen också som sedan skrämde mig från vettet med att knacka på dörren vid midnatt. Jag, som är en liten chicken efter mörkrets inbrott, vägrade öppna så han fick beodra mig och där stod han fyra dagar innan utsatt ankomstdatum och överraskade mig som en annan uppenbarelse. Så misiiiiiiiiiigt!
 
Sen var vi i Duved från torsdag till söndag och det är så mitt liv sett ut. Är ett köldoffer av största rang men det löser sig med lite kaffe, värmestugor, massa pussar och fotmassage.
 
Bara att hålla ut ett par dagar till påsken för lite ledighet igen. Kämpa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0