I see your true colors shining through

Påväg hem dåra, himla människor som kommer in nu för tiden.

(Menytavlorna var borttagna, nya sattes upp så de var allmänt förvirrat bland gästerna)
-jag vill ha en hamburgare!
-okej, en vanlig liten eller?
-nej! En såndär med sallad o sånt på.
-okay, då har vi lite olika, tex..
-ja vet inte vad ni har, de finns ju inga skyltar!!
-nej precis, jag är ledsen för det, men vi har mc feast, big mac..
-de där säger mig ingenting!!

NEJ men som att 'en hamburgare' säger mig nånting?
Var lite samarbetsvillig, kära tant.

Tror IQn i Sthlm har försvunnit med solen. Så mitt förslag är att vi drar in solen och värmen lite tidigare i år, vad sägs om lagom till nästa vecka? +20 o sol??
Sthlmarna skulle stråla och köpa glass istället, wiih!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG VILL SLÅ DEM! :( såna tanter har inte fått nåt på länge typ

Svar: nope, eller aldrig fått nåt alls typ
Såfia och Jennepenne

2013-03-05 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0