Do you believe in life after love?

 
Känns som jag haft rubriken förut, men i så fall får ni väl ha överseende. (låten är ju grym, kom igen!)
 
For the moment är jag ledig. Och sjuk. Jobbar man på stressiga donken så har kroppen en tendes att skjuta upp alla sjukdomar tills sekunden man är ledig. Det är sjukt tråkigt att vara ledig kan jag lova, speciellt eftersom alla andra jobbar och inte har tid med uttråkade mig!
 
Sofia är påväg hem från fjällen nu kan jag berätta! Saknar henne och ska (ja, SKA) träffa henne i veckan!

Jag fyllde år också, ja! Blev en lugn födelesdag, middag med mamma. Min kropp klarade inte av något större firande. Plus att då vill jag ha min twin där, så lika bra att flytta upp firandet tills allt funkar!
 

this is jennifer, signing out

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis

2013-03-24 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0