Bounce

Saker som gör mig glad:
 
Det är SOLIGT och ser i alla fall vårigt ut och jag ska snart möta upp Iris på en aw (det får vara en aw även om man pluggat hemifrån)
Det är fredag.
Eftersom vi ska på aw får jag dricka viiiin (sällan tidigare skådat sug?)
Min handledare från praktiken ringde om att jag gärna får komma dit i höst också på LIA2 samt om jag ville göra lite extrajobb åt dem framöver. OM jag vill? Att jag vill.
Min pojkvän har en hemlis åt mig. SÅ nyfiken i en strut just nu.
Sålde idag mitt skrivbord och kontorsstol åt en kvinna och vips blev jag 400:- rikare. Att det var i kontanter rör mig inte ens i ryggen.
 
På tal om det sistnämnda fick jag någon sorts kick av att sälja saker sådär snabbt och enkelt. Börjar genast spana ivrigt omkring mig efter potentiella säljföremål för blockets annonssida. Mjukiselefant? Värmefläkt? Lampa? Dammråtta? Min iver vet inga gränser, för allt som går att sälja måste ju gå att köpa (anonyma blocketmissbrukare) & idag var dagen för finansiell framgång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0