Vattumanen och Väduren

Lärande i arbete dag två: Blir en mästare på sökoptimering och skriva säljande texter samt expert på alla former av äldreboenden. Dessutom: lever livet som fattigaste bruden på Östermalm...Jag & min matlåda kämpar för status.
 
Men fett roligt är det. Medan andra 22-åringar drömmer om bröllop, villa & volvo hoppar jag över detta avsnitt för att direkt fantisera om pensionens gyllene dagar på ett trygghetsboende. Kvalificerad gissning är att jag och Jennifer bor där ihop -vår relation är mycket ovanlig och fantastiskt händelserik och en lyckad kombination för ett långvarigt förhållande. Visserligen efter en snabb googling, men förvånad någon?
 
Imorse såg jag en dam med en hund i en korg. Är det inte hunden som ska rastas på morgonen? Eller var tant så fokuserad på beach 2013 att hon glömde kopplet men kom ihåg korgen? Östermalmsdamernas vägar äro outgrundliga.
 
Ser såpass fräsig ut på LIA:n.
 
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0