Såpass imponerad just nu

13:53. Sitter i en liten etta i Växjö, mycket imponerande och välplanerad sådan faktiskt. Tänkte redogöra för detta påstående: Den har GARDEROBER. Just det, garderober i plural har den. Ett kök att röra sig i, ett badrum att röra sig i och en minimal kökshalvö (choklad i kylen). Hör och häpna - den är på lika många kvadrat som min egen lya. Min lya - pojkväns lya 0-1.
 
Fast mitt läge knäcker fett. 1-1.
 
Eftersom jag är en sådan som hälsar på när det passar mig, dvs. typ torsdagkvällar, sitter jag nu här och väntar på att min kille ska komma hem från skolan. Vågade mig ut på en promenad i området förut också. Skrämda steg tillhörande detta flickstycke spatserade runt och iakttog staden, konstant oroad för att gå vilse. Lokalsinnet är fullkomligt obefintligt, okej?
 
Detta var vad jag såg.
 
 
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0