Nollnoll tjugoett.

Det här med att vända tillbaka dygnet...är inte alls min grej. Vaknade ruskigt pigg imorse när angsta-alarmet tjöt, med en kropp existerande i myten om att sova vidare. GÅ UPP? Nej? Ett snabbt glas vatten och sen tillbaka till sängen för ytterligare några timmars sömn. Capish.
 
9:15 i skolan: Besvikelsen och tröttheten som ilsket greppade tag om mig när den uteblivna sömnen var ett faktum, och vägrade släppa trots idogt kaffehinkande.
Ska ta mig en skaplig sovmorgon imorgon.
Mänsklig tortyr vill jag kalla det att gå upp innan solen gör det.
 

Gäspat som ettnas har jag alltså gjort idag.  Vi fixade lite med utskrifter till vårt terminsprojekt, skärmdumpade vår (brutalt våldtagna, hackade.....uäck) hemsida och levde lite på bristningsgränsen mellan 13-16:30.
Thats all.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0