Sorry bout that

OUF hej!
Har haft sinnessjuka stressveckor det senaste, tänk er överaktiverade tentakler på mitt huvud som skulle sprängts vid ytterligare åtaganden, som typ blogginlägg. Så förlåt alla som undrar om jag gått under jorden eller så, jag har bara suttit med huvudet i diverse kampanjer om blodgivning, hjärnans funktion och argumenterande texter. osv osv osv osv osv.
Men jag kan åtminstone lägga lite bakom mig nu för jag har fixat en praktikplats inför hösten på Stark Magasin! Hoppar upp och ner nu, så roligt ska det bli. Hur länge har jag inte velat arbeta på en tidning liksom?
Intervjua, formgiva, fota, göra reportage, leka, spexa. Redaktionen hade två hundar också, bara en sån sak.
 
Så mycket, mycket plugg nu dock. Undertecknad sitter med en 600 sidor lång bok inför en tenta imorgon och undrar var i helvete pistolmynningen mot mitt huvud är? Den hade behövts för två veckor sedan för att engagera detta flickstycke att lägga upp läsningen i god tid och inte paniknöta kvällen innan. Om jag lärde mig något under nio år i grundskola och tre år i gymnasiet så var det inte framförhållning i studier.
 
 
Imorgon ska jag och Jennifer träna oss. Ah juste, så fick jag fint blombud från min fina kille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0