Låt oss bli dom som försvann

1 april är det idag! Fan då våren, kom igen nu.
 
Bland det bästa som kan ha hänt denna tideräkning är att jag bara behövde vara i skolan en dag i förra veckan. Det var typ vad jag pallade med efter massa ledighet veckan innan. Blir så fruktansvärt bekväm i ledigheten att jag återigen funderar på om jag verkligen är skapt för att göra annat än lediga mig. Tror ej det.
 
Jaja. Dagarna har bestått av massa häng med boyfriend, präglats av bio, mat, vin, promenader, Tyresö, uteserveringshäng, löpning runt ett soligt Årstaviken, sovmorgon och påskäggsjakt för en glad tösabit här. Jajamen, i min lilla lya lyckades Daniel gömma ett påskägg och jag lyckades knappt hitta det utan fågel-fisk-mittemellan-vägledning. Vem som helst kan ju räkna ut graden av panik när något försvinner här och jag ska leta? HU.
 
Ah juste lite duktig har jag varit. Skrev klart en hemtenta förra veckan till min mediekommunikationskurs. Nötade in i det sista (dvs 80% av helheten typ) i två timmar i fredags som en annan cashew innan jag kunde fira påsk. Som i trans satt jag, så jäkla stolt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0