the end of a fraud

Har betat av en massa grejer på min mentala, oskrivna attgöra-lista idag. Jag har faktiskt klippt mig! Min beslutsinvolvering när det gäller frisörbesök är mycket låg (anledning okänd). Är årets mytare som påstår att det var 3 månader sedan sist och inte 8 (sschhhh). På riktigt! Jaja.

Sitter och försöker plugga vilket går som ett skämt...Har ej haft möjligheten till pluggmode/flow vilket suger lite. Det är rumble och facebook och fredag och hela skiten som är i vägen. Imorgon ska det bli fint väder, jag ska fan springa långt och sen hänga med Amanda och Nathalie kvällen ut.

Dessutom har jag en ny vacker lover på armen, Marc Jacobs var namnet och Mr lämnar mig inte första taget.



Kommentarer
Postat av: Springskon

Hur långt springer du när du tränar och på vilken tid?

2012-05-05 @ 01:11:56
Postat av: Sofia

oftast runt 8-10 km i 5.20 tempo (51 min på milen som bäst) försöker dock komma upp i längre distanser nu i lägre fart!

2012-05-05 @ 09:48:41
Postat av: Springskon

Verkligen en bra tid på milen! Jag förstår. Uppdatera spellistorna och ladda med härlig musik, så ska det säkert gå finfint!

2012-05-06 @ 00:20:17
Postat av: Sofia

Tack! :) Målet är under 50 min i år, så det är bara att mosa på!

2012-05-06 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0