First of the year

Fick två nya knivar i julklapp, tillsammans med min mormors förmanande ord "du måste vara försiktig när du använder dom Sofia!! Så att du inte skär dig"
No shit sherlock, fnös jag kaxigt, som om jag är 10 år ?

Ja uppenbarligen, sätter man en kniv i min näve har det visat sig att jag inte kan låta bli att cutta mig själv i sann emostil. Det är bara en tidsfråga innan mina fingrar är förbrukade med sår och jag börjar leta mig längre upp på armarna. Jag har redan kommit åt tre fingar + ovansidan på ena handen. Duktig man e. Duktigare är jennifer på fyllan när hon ristar in saker på väggen......hihi

Ahnä. inledde nya året med 8 km löpning idag, känner mig typ arbetslös? som bara jobbar en dag denna veckan. SJUKT! Ska kanske ta tillvara dom dagarna att INTE sova till elva utan istället lära mig använda en kökskniv, vad sägs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0