Ibland så skippar vi snacket vi ba vet vad vi vill

Just nu är jag jättenannig efter min pojke, har blivit bortskämd att ha honom hos mig. Puttenuttefjuttegullesötispusspussfjantig känner jag mig. Och lyckligt lottad.

På lördag flyttar jag till temporär egen lägenhet med Jennifer/Andreas, fick nytt jobberbjudande idag, på torsdag blir jag med iPhone och om mindre än tre veckor fyller jag 20 år. Snurrigt. Som när jag skulle börja gymnasiet och var hur liten som helst och allt bara ändrades på en gång. Klarade jag det då, klarar jag det här nu. (Vilken ovanligt öppenhjärtad text av mig)



Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

jävla snygg bild assow, haru numret till fotografen kanske?

2011-01-11 @ 15:30:47
Postat av: Sofia

0735785458! jag vet hon är grym, typ en av världens bästa vänner också, oh shit <3

2011-01-11 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0