Håll ut, stå ut med mig

happhapp, styrde stegen mot nytt jobb idagrå. Läskigt! Men det var kul. Nu har jag bara två arbetsdagar kvar innan helg. Så imorgon ska jag kränga på folk bra ppm-avtal för glatta livet. Det ÄR faktiskt något bra. Ännu en gång kommer jag att få bevisat för mig att folk är idioter, inte bara för att;

- en cheeseburgare tack!
- tyvärr, vi börjar servera det kl 10, fram tills det är det frukost som gäller.
- jaha...en hamburgare då!


utan också för att folk kommer tacka nej till att betala 579/ år och tjäna runt 20.000 / år på sin premiepension.

Ni ser. Jag är galet insatt redan.

Måste plugga på ikväll på det som ska kunnas och sägas dock. Nu påminns jag på en gång om varför plugg inte är min grej. Varför jag inte hoppat på någon utbildning än efter gymnasiet. FYYY FAAAAN för att sitta och nöta massa satans crap. Blir typ irriterad. Tur det bara är ikväll då.

Fint sandslott jag och J-Ho byggde va?

 

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Jenne

saknar vårt sandslott lite.



ring mig så köper ja sånnadär pensionsgrejer :D wihooo

2011-02-17 @ 20:57:10
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0