sorry I can not hear you I'm kind of busy

Jahapp.
De senaste veckorna har passthison suttit mer ihop than ever. På olika sätt, de har hänt saker som berört oss båda och så har vi levt tätt inpå varandra. Kryptiskt. Eller?

Igår var det fredag, om någon blev osäker alltså. Flickorna levererade dans på Mangos lilla pnuttescen tillsammans med sjukt mycket annat folk som festade lost på nyöppnade privilege. Rättstavat?

Idag har jag kollat upp om man kan va allergisk mot tatueringsfärg. Nu blev ni allt bra nyfikna, de vet jag nog..

Lite av Enrique bah för att han e så jävla snygg och för att göra min offandon-man Pharrell lite avis..




 






min älskare har gjort en ny låt förresten, hoppas ingen missat det dock. Isf suger ni, puss!

/jenne

ps. va sägs som att lyssna på iaf nån av låtarna denna gång julia, o inte bah scrolla ner? ;>

Kommentarer
Postat av: juuuvliah

hahahahaha, du kom på mig igen , men ja kan scrolla upp igen ;)

2010-09-26 @ 22:33:25
Postat av: amanda

sv: tack så mycket!! vad glad ja blir av att höra det. :D

Och de är lite tomt nu på dansen när så många försvunnit..:/ haha aa, hon gjorde det. För sista gången förhoppningsvis.. :P

2010-09-27 @ 12:48:36
URL: http://aamandalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0