Och någonstans där så blev jag den jag är nu

Det är jag och mina doftljus ikväll under en röd filt. Fan va myyyys, eller inte doftljusen under filten såklart. Tycker nog det räcker med att ha utlöst brandlarmet en gång idag när vi skulle steka ägg förut. Duktig, jadå. Något gick snett. Hm.

Men ni fattar. I helgen har jag gjort av med mina sista göra-av-med-pengar (dvs det som inte sätts undan) på shopping med Jennepenne igår på stan  och sen var jag ute och drack öl också med Andreas och Felix.

Alltså sinnes vad mycket folk det var på stan. Man blir ju helt matt i kroppen, sedan när trängs folk i ett kallt stockholm dagarna innan lön? Jag och Jennifer gäspade och konstaterade att vi minsann var lika slut som de som gjort högskoleprovet igår, om inte mer faktiskt. Jösses, t-centralen en lördag, jag behöver inte säga mer va?

Igår hörde jag Måns-gör-bort-sig-låten också och då längtade jag lite tillbaka till Arvika. Riverside dygnet runt, jafan.

 

// Sofia



Kommentarer
Postat av: Jenne

SOFIA ERIKSSON, bara för att du blir skitsnygg på alla bilder betyder inte det att ja blir det.

NÅT ATT TÄNKA PÅ innan du lägger upp en fulbild till nästa gång va XD!!

2010-10-25 @ 12:21:50
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men SLUTA! du har konstig syn för jag tycker du är jättesöt så det så :) <3 GULLIS!

2010-10-26 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0